marți, 14 aprilie 2009

Teatru labirint

Teatru labirint. Ce este un teatru labirint? nu stiu sa aiba vreo definitie, dar pot sa va spun ce a insemnat pentru mine toata experienta asta...Am fost unul dintre cei care l-au construit si pot sa spun ca a fost o spatamana unica, inegalabila, spectaculoasa, minunata etc. Nu pot sa descriu in cuvinte ce a insemnat pentru mine. Mi-a placut tot, nu mi-a displacut nimic, mi-am facut o multime de prieteni si mi-e dor de intalnirile in care jucam "hep" sau in care Stefana, Lavinia si Adi ne puneau imaginatia la bataie. Mi-e dor de orele extraordinar de placute pe care le-am petrecut acolo. Mi-e dor de toata experienta si abia astept urmatoarea "rupere de realitate". Mi-e dor chiar si de mirosul de tamaie si de lumina lumanarilor din "biserica" improvizata :)) . Sunt multe lucruri de care mi-e dor si care au avut loc saptamana trecuta da' mi-ar lua prea mult sa le scriu pe toate. Imi pare rau ca s-a terminat, dar imi pare bine ca a avut loc. Teatru labirint? O rupere de realitate, o lume magica, o lume in care orice e posibil, trebuie doar sa iti lasi imaginatia sa prinda aripi. "Hep hep hep boing hep skipdibbydi hep slak am luat-o e-a mea hep phau hep ZBUSH"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu