duminică, 26 aprilie 2009

CITITI!

Da mah..am auzit de curand o chestie interesanta...cica e bine sa citesti

Prima oara am vazut pe blogul lui Tudor Chirila de la Vama...prima impresia a fost...pfai coaie...ce zice asta...cum sa citesc in timpu liber ?:)) .... da, am incercat si nu e deloc greu...e chiar distractiv...sa te uiti in biblioteca, sa faci "Din oceanu pacific..." sa iei o carte si sa o citesti...nu neaparat ce-ti da la liceu...spre exemplu am citit de curand o carte "Aventurile lui Miguel Littin, clandestin in Chile", care este geniala din punctul meu de vedere, e mai mult documentar, si eu le urasc la culme, dar asta a fost chiar interesanta, pot spune chiar foarte interesanta.

A doua oara am auzit-o la regizoru nostru de la STEV, George, care ne-a indemnat sa facem aceeasi chestie, sa citim...chiar daca suna plictisitor...da, unele carti schiar merita citite :D

Poate suna ciudat venind de la mine...care nu ma omor cu cititul...dar am a descoperit ca "Cititul chiar NU dauneaza grav sanatatii" :)) ba chiar va poate vindeca (mental) asa ca ori de cate ori aveti chiar si 5 minute libere, luati o carte din biblioteca, una care vi se pare interesanta, si...cititi-o!!!

Incercati sa faceti efortul asta si sa cititi putin, o carte care vi s-a parut interesanta, dar din cauza lenii care v-a tinut departe de ea nu ati citit-o, si ziceti-mi cum a fost... n-o sa muriti, va zic eu :))

Un comentariu:

  1. hei salut
    in primul rand ..e bine ca intrigi la cultura..e un lucru maret daca se intampla asta in zilele noastre..
    in al doilea rand..felicitari pt piesa jucata la stev..mie unul mi.a placut extraordinar de mult..
    si nu in ultimul rand...ne vedem la teatru labirint bai;;)
    sanatate pa!

    RăspundețiȘtergere